*STICKY POST*

SELAMAT DATANG ke Aida's Delight
KEPAKARAN KAMI ADALAH MEMBANTU MENYEDIAKAN PELBAGAI "DESSERT" YANG ENAK DAN LAZAT UNTUK DINIKMATI BERSAMA

LAIN-LAIN PERKHIDMATAN:

1) membantu menyediakan pelbagai menu hidangan kenduri yang enak dan lazat dengan harga yang berpatutan mengikut budget anda.
2) membantu anda mendapatkan pakar membuat baju kurung wanita yang cantik dan selesa dipakai.
3) membantu menyelesaikan masalah mereka yang mahu nampak anggun dan menarik dengan busana yang dipakainya.

~ menerima tempahan BAJU KURUNG DAN SULAMAN MANIK

~MENYEDIAKAN PERKHIDMATAN KATERING UNTUK MAJLIS KERAMAIAN ANDA

Harga Produk:
Popia Neslick RM 15 (500g)
Kek Karamel RM40 (1kg)
Japanese Cheese Cake RM40 (1kg)
Moist Choc Cake RM60 (1.2kg)
Red Velvet Cake RM70 (1.5kg)
Snow Cheese Cake RM70 (1.5kg)
Cheezy Cheese Cake RM10/box
Apam Mekar RM18/50 biji
Apam Polkadot RM20/50 biji
Apam Angry Bird RM22/50 biji
Apam Lady Bug RM22/50 biji
Apam Bee RM22/50 biji
Apam Beras RM20/50 biji
Cheese Tart RM35/50biji

PICK UP POINT
1) Apartmen Idaman, Damansara Damai
2) AEON Big, Kota Damansara (Charge RM 10)
3) Masjid Bandar Baru Sungai Buloh (Charge RM10)
4) Tesco Manjalara (Charge RM10)

Penghantaran sabtu dan ahad sahaja bergantung kepada kuantiti tempahan dan kelapangan masa


HARGA UPAH JAHITAN:
Baju Kurung Dewasa RM40
Baju Kurung Kanak2 RM20++
Baju Kurung Moden RM50


baju yang berlining +RM40
leher tulang belut +RM20
Leher selain tulang belut +RM15

sila bawa baju contoh anda semasa membuat tempahan..terima kasih


Lokasi Aida's Delight di Damansara Damai, Sungai Buloh.

Kepada yang berminat, boleh menghubungi saya melalui:
~e-mail:aidayatim@yahoo.com.my
~FB: Aida's Delight
~sms/whatsApp ONLY: 013 219 3790

Saturday, December 31, 2011

kek karamel dan apam polkadot..


selamat tahun baru 2012 kepada semua pengunjung aida's delight..
alhamdulillah..
tahun 2011 adalah tahun rezeki bagi aida's delight..semoga aida's delight terus maju lagi di tahnu baru ini..amin..

~tempahan dari bonda untuk dihadiahkan kpd Dr. Azlina @ Tenggaroh~
~tempahan dari bonda untuk dihadiahkan kpd Dr. Azlina @ Tenggaroh~
~tempahan dari bonda untuk dihadiahkan kpd Dr. Azlina @ Tenggaroh~
~tempahan daripada nurulhuda @ Kg Melayu Subang~
~tempahan daripada Sofea @ Bandar Sri Damansara~
~tempahan daripada Cikgu Zarina @ Bandar sri Damansara~
~tempahan daripada Cikgu Zarina @ Bandar sri Damansara~
~tempahan daripada Kak Lina @ segambut~
~tempahan daripada Kak Lina @ segambut~

terima kasih kepada semua yang menyokong aida's delight..
love u ll..

Tuesday, December 6, 2011

Lirik Lagu Ombak Rindu..


Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya
Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisiku

Tuhan aku tahu banyak dosaku
Hanya ingat Kamu kala dukaku
Namun hanya Kamu yang mampu membuka
Pintu hatinya ‘tuk cintaku

Malam kau bawalah rinduku
Untuk dirinya yang jauh dariku
Agar dia tidak kesepian
Selalu rasa ada cinta agung

Hujan bawa air mataku
Yang mengalir membasuh lukaku
Agar dia tahu ku tersiksa
Tanpa cinta dia di hatiku

Hanya mampu berserah
Moga cahaya tiba nanti

Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya
Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisiku

Lirik Lagu Ombak Rindu..

Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya
Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisiku

Tuhan aku tahu banyak dosaku
Hanya ingat Kamu kala dukaku
Namun hanya Kamu yang mampu membuka
Pintu hatinya ‘tuk cintaku

Malam kau bawalah rinduku
Untuk dirinya yang jauh dariku
Agar dia tidak kesepian
Selalu rasa ada cinta agung

Hujan bawa air mataku
Yang mengalir membasuh lukaku
Agar dia tahu ku tersiksa
Tanpa cinta dia di hatiku

Hanya mampu berserah
Moga cahaya tiba nanti

Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya
Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisiku

Monday, December 5, 2011

Moist Choc dan Apam Polkadot


Alhamdulillah.. Ya Allah..
tak putus rezeki yang Engkau barikan..


~Apam Polkadot untuk Cik Ummu dari SMKDD1~
~Moist Choc untuk Koperasi Pangsapuri Idaman Damansara Damai (KOPIDD)~

Kek Karamel dan Apam Polkadot


Alhamdulillah..terima kasih Ya Allah..
balik keje kul 4.30 ptg terus start buat kuih tuk tempahan 3 Dis..
pastu kul 10 mlm kena g KOPPID tuk masak2 (coz turn group 2 masak) tuk katering kt MPPJ pada 3 Dis..
mengantuk tul..tapi demi KOPPID..ku gagah kan gak mata ni..sampai kul 8.30 pagi kat KOPIDD..pastu balik umah sambung buat kek karamel sebiji lagi...sib baik leh amik lewat sikit..kaki jgn cakap lah..cam x jejak bumi asenye..penat gilerrr...
terima kasih kepada Kak Atie dan Kak Lina kerana beri saya ruang tuk siapkan tempahan ini..
tuk KOPIDD lak..semoga maju dalam koperasi ye..

~Apam Mekar untuk Kak Atie dari Apartmen Harmoni, D'sara Damai~
~Kek Karamel dan Apam Polkadot untuk Kak Lina dari Segambut, KL..~
untuk makan2 majlis merisik katanya..



~kul 11 Kak Atie datang amik kuih~
~kul 1 Kak Lina lak datang amik kuih~

pastu dapat rest jap..tapi xleh tido, fikiran melayang tuk tempahan seterusnya 250 biji apam mekar dan 250 biji apam polkadot drpd Cik Maiza dari Kundang..^-^.
meeting KOPPID pun xlarat nak g..penat yang amat sangat..
sori KOPPID..

Apam Polkadot dan Apam Mekar


Alhamdulillah..terima kasih Ya Allah
ini lah tempahan yang Maiza buat..250 Apam Polkadot dan 250 Apam Mekar..
walaupun amat memenatkan..namun sangat berpuas hati..
terima kasih kepada pasangan Maiza dan Hadi..
SELAMAT PENGANTIN BARU..
semoga berkekalan hendaknya..Aminn

~tempahan daripada Puan Maiza dari Kampung Melayu Sri Kundang..~
terima kasih Maiza..

Saturday, December 3, 2011

Manik Bunga Teratai


Persalinan kepunyaan Cikgu Lin yang mengajar di TABIKA KEMAS..
terima kasih cikgu..:-).

Tuesday, November 29, 2011

Hakim Belajar Membaca..


Putera ku..
Muhammad Akmal Hakim..











Kelas Apam Polkadot


Kelas masakan yang pertama..ini pun sebab ada yang request..
terima kasih kepada Kak Atie, Kak Mala dan Kak Siti..
semoga apa yang telah dipelajari diguna pakai sepenuhnye ye...


~dari kiri..kak atie, kak siti, kak mala dan aku..hehe~

~awat tengok jek kuih tu..jemput makan ye..~

~panas2..baru kuar dari pengukus~

~sedia untuk dikukus~

~suka dia mengedot ye~

~bagus2 semuanye kan~

~pasni dh bleh buat sendiri kan..kak mala ni nak pindah johor dah, tu yang dia minta kelas ni..ape pun buat kak mala, di mana pun berada kami semua tetap ingat kat akak tau..~

~jangan rebut2 ye..~

Moist Choc Cuppies


Alhamdulillah..
ni pun terbaru dari Aida's Delight..MOIST CHOC CUPPIESS
terima kasih kepada Norhayati yang menempah untuk dihantar ke Masjid sempena Maal Hijrah..
semoga niatnye diberkati Allah..Aminn..






LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...